суботу, 8 жовтня 2016 р.

Pop-up-card PABD

Привіт друзі! І все таки осінь хороша пора, можна радіти таким здавалось би звичайним речам - теплому чаю, душевному фільму і вільній хвилині на творчість. А ще ми були на мультику - Лелеки, рекомендую! Така історія, я трохи плакала ))) А ви як реагуєте в кіно? Бо я така, що уся в кіно, і вірю сюжету, і плачу або сміюсь.....
А сьогодні я вас запрошую до нового завдання в PABD рецепт ))) Цікавий такий, і для мене був трішки складний - бо червоне та ще й золото, для мене занадто. Але, як кажуть, очам страшно, а руки роблять. У мене вийшов поп-ап ))) І скажу, вам скоро його буде ще більше.


Якось із набором штампів монстриків рецепт відразу став логічним і не складним)))
Такі веселі монстряшки))) йдуть на День народження, в блогу PABD річниця і цілий місяць будуть дарувати подарунки, так що є шанс і у вас!
Ну а всередині такий собі ціла компашка друзяк ))) Таку листівочку запросто можна подарувати малявці на день народження! Якраз у рочок цікаво розглядати що то за монстряшки, хоча, знаєте, мені і не рочок, а теж їх цікаво роздивлятись)))
Поп-ап не такий страшний, якщо його просто почати робити, скажу я вам.
Запрошую до завдання і гарного вам осіннього настрою!

В роботі використала набір штампів Монстрики


Для завдання-асоціації від Аграфка

2 коментарі: