середу, 16 січня 2013 р.

запишусь на цукерку 2

яко я тілько починаючий, то ще не зовсім зрозуміла, як записуватись ,але спробую другий раз взяти участь в цукерочці від Юлі
якщо я правильно розумію, то це свого роду лотерея, так? дівчата хелп мі. від мене треба лиш писати смс тут із ссилкою на вашу цукерку ,а тоді чекати розіграшу лотереї, тобто, цукерки/конфетки як кажуть? )))))))))) виграти хочеться, звичайно, б оя інколи і справжні лотерейки купляю, хоча як казав один проф.Олійник  -в лотерею я виграв два рази, перший раз женив сина, другий дочку))))))))

3 коментарі:

  1. Привіт! Ти дійсно, вірно зрозуміла про цукерку, що це, свого роду лотерея, і запис до неї, як лотерейний квиток Ти зробила все вірно, лише дадай картинку цукерки в цей пост і чекай виграшу! Рада знайомству і бажаю удачі/
    P.S. Рекомендую відключити в блозі перевірку кодом коментарів, це досить незручна функція і тобі просто не захочуть писати коментарі, бо постійно потрібно в кінці кожного коментаря вводити код

    ВідповістиВидалити
  2. Юлия Иваненко, дуже дякую, я просто і незнала, що в мене включена провірка кодом )))))) здається відкючила, а ось із вставляянням картинки на свою сторінку ще не навчилась, де таке можна зробити? я так розумію її потрібно поставити і вона має бути активна, а як таке вчудити? ))))))

    ВідповістиВидалити
  3. А какие смс нужно писать что бы просмотреть русские powerball результаты http://localotto.com/ru/powerballusa ? А то я хочу не только конфеты выигрывать но и деньги=)

    ВідповістиВидалити