суботу, 19 січня 2013 р.

Welcome to Gawaii party

і так ми на Гаваях!!!!! Дякуючи Юлі, яка влаштувала тематичну вечірку свого день народження! феєрія фарб і музики. Алоха, люди!!!!!  так получається, що пливу я в бік кардмейкінга )))) обіцяла дошити сонечко і показати сторінку із Сашиного альбомчика, а замість цього покажу листівочку на ДН на Гаваях, цікаво?
починаю по трохи дружити із квітами з паперу, ось накрутила перші свої квіточки і щаслива!!!!!!!! мені дуже сподобалось їх крутити, а ще виявляється у нас вдома є фен для ембосингу!!!! обіцяю скоро напишу маленький майстер клас, як робити такі квіти. дівчата, хто ще така скрапо-мама як я? давайте дружити, можливо хтось, як і я, робить тільки перші кроки в цьому великому світі СКРАПУ???? давайте робити їх разом, ділитись що і як у кого виходить, а що не виходить зовсім. от маю перший досвід у крутінні квітів - у мене папір для пастелі трьох кольорів, так от самий червоний з них при розпилюванні води на нього, дуже полиняв, в результаті всі руки червонющі. резюме - такі квіти треба крутити або в перчатках або спеціальними щипцями (що я собі поки не уявляю, мені простіше  вперчатках).
відволіклась від Гаваїв))) там сонце, пісок і квіти. ну а на моїх Гаваях - баба Яга ))) жабка, ложка+ніж і квіти. ну так я собі це побачила, та й + була  в мене гарнюща біла шоколадка у формі баби яги на місяці із мітлою!!! )))
алоха



Немає коментарів:

Дописати коментар