четвер, 7 січня 2016 р.

З Різдвом Христовим!

Христос Рождається!! І так))) Я тепер буду писати на українській мові, в новий рік вступила))) буду потихенько рухатись в своєму напрямку, особистому, і важливому тільки для мене....З Різдвом Христовим!!! І так)) Я попробувала перекласти перекладачем свої пости, вверху кнопочка))) біда))) вирішила писати українською, буде простіше перекладати, і мені зручніше, в житті розмовляю нею. Сьогоді дуже-дуже моє улюблене свято, Бог народився!!! Я була в церкві, подивилась МЕГА хороше кіно - Шеф Адам Джонс!!! Бачили????? АААААА!!! Особливо саундтреки!!! Накачала собі і слухааааааааааааааааааю!!
І так))) у Різдво, я займаюсь своїми улюбленими справами))) знимкую.....ех....як поєднати? Боке+майже ніч+червоний колір? О Бог мені в поміч)))  Дивимось на експерименти))))

Головне, то штатиффф))) без нього діла не має.....а ще Сашка))) яка обов"язково допомагає, хоча б поділилась іграшками для кадру)))
І мій улюблений кадр....
З Різдвом нас усіх!!!! Добра+тепла+миру+затишку вашим родинам!!!! А ви вже зателефонували рідним???
Мене надихнуло одне завдання, з червоним акцентом)))) Ну от, сижу собі на роботі, в голові один червоний, і так і сяк))) а він не виходить з мозгів)))) Сьогодні моя фото-історія склалась....
Хорошого вам настрою і обов"язково яскравих кольорів від життя в Новому Році!!!!
Обіймаю всіх-всіх!!!!!

Останній кадр для блогу precious memories

2 коментарі:

  1. Славімо Його!
    Ой, як же не звично тебе читати на українській і ціквво))
    Фільм вже хочу переглянути, якраз придумала собі роботу на ніч)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка я дуже-дуже рада, буду значить свій експеримент продовжувати з мовою)))) а фільм дивись і ділись враженнями!!!

      Видалити