четвер, 16 червня 2016 р.

Про усе по трішки і МК

Привіт друзі! Літо таке літо)))) Хочеться його по максимуму - погуляти, покататись, повалятись, подивитись і наїстись смачнющих ягід!!! Уже продають малину і чорницю-афени. Юююхххуу!!!
Я була на святкуванні ScrapUA - 5 років то серйозна дата, дуже рада за дівчат!!! І так було приємно познайомитись з усіма вживу!!! Купа емоцій!!! Дякую усім!!! Фото можно порозглядати тут. А я собі в блозі залишу свою)))
Чудесний фотограф Інна МІценко зробила класнючі знимки!!! І, що мені сподобалось найбільше, я її не бачила))))) Ото круть!!!!

Так до скрапу))) В ScrapEgo вийшов мій МК по АТС і там купа експериментів))))

Відео тут.

Також в СкрапЕго проходить цукерочка - візьміть будь яку бутилочку/продукт від СкрапЕго і сфоткайте його на вулиці вашого міста, викладіть фото в інстаграм і отримайте сертифікат на 200 грн для покупок товарів від СкрапЕго!
 А ще я маю іще новини, але про них в іншому пості, цілую-обіймаю!
Гарного вам літа і купу приємних емоцій!!!

1 коментар: