неділю, 24 липня 2016 р.

Полотно, ніжінсть і трішки п оговорити

Хорошої вам неділі! Хороша ,ж правда? Сонечко, літо, фрукти)))) Усе, що я люблю! Хочу поділитись однією роботою, яку зробила спеціально для Freetany Flowers - квіти Божественно красиві, а ще я знаю Танюшку особисто, і це так круто!!! )))) Знайомства вживу!!!
Вконтакті йде чудесне завдання Все про діток . І я, як запрошений дизайнер, брала участь і вас запрошую. У мене зефірка)))


А поговорити ось про що - про наболівше. Не секрет, що я, як автор і адміністратор блогу SKI? тепер адміністратор ScrapEgo, маю деякий досвід у роботі із членами ДК. І мене завжди, в будь якій із своїх ДК, що я була коли небудь, дивує одна і та ж сама річ - ось йде набір, усі хотять, усі просяться, усі мріють попасти. Попали, місяць-два є віддача, а потім усе - терміни не виконуються, роботи не робляться, МК не пишуться. Я не кажу, що усі такі, але є певний процент таких членів ДК. І виникає питання - а на що взагалі розраховують? На чудо чи як? От реально, я завжди для себе беру 1-2, максимум 3 ДК. Того, що я реально розумію свої сили. Я дуже люблю гуляти із Сашею на вулиці по 1-2години, я люблю фотографувати усе підряд. І я знаю, що я від цього відмовитись не можу. Я люблю кожен день готувати смачну їду, я багато чого люблю, і цим жертвувати не збираюсь. Власне тому, реально оцінюю свої сили.
Ось такі думки. А у вас як?
 І новііііііііііііііііі кракелюри Кругом даю, і вам раджу! Як дістрееси стали недоступні, то був період суму і хотілось страшне тих кракелюрів, а як тільки я почула, що СкрапЕго випустили кракелюри, щастю меж не має скажу я вам! Пастельна палітра, + фарби компаньйони, і сохне і тріскає!!!
Хочетсья інколи ніжності, повітря і пастельних тонів.
Баннер завдання
В роботі використала
кракелюри
фарби акрилові пастельні
текстурка Груба
Гудзики Білі
Клей


Немає коментарів:

Дописати коментар