вівторок, 2 серпня 2016 р.

Яскраве полотно про кольорові сни

Привіт. Як ваше літо? Пішли дощі? у нас вночі була страшна гроза, аж кошеня з переляку не знало куди сховатись ))) В блозі PABD вийшло нове завдання-палітра. така яскрава, що я спершу трішки розгубилась, а потім погляд впав на кота))) І я собі подумала, а чого якщо кіт, то обов"Яково ч/б сни? Я ось вірю, що у них сни кольорові і яскраві, про те і творила!

Ох уже люблю оцих пухнастиків.....Ніжно і сильно.....коли котик мурчить, то здається нічого кращого і не існує в світі....Ось і зараз, пишу пост, а він сидить на колінах і заглядає в екран)))
Без нових Его-кракелюрів ніяк уже не міксую)))) Такі уже міміміммішечки)))
Штамп залитий Его-глоссі, а ще я в захваті від трафарета, дуже класний, і миється чудесно!
Фото на Айфон))) Поки ще я без камери, от сижу і думаю як зняти три відео МК для ДК? )))) Може у вас будуть ідеї? Бо поки незнаю, хіба теж на Айфон)))) Літо таке літо, геть не хочеться біля комп"ютера сидіти, того я тут набігами)) Раз присіла, швиденько усе написала, побігла далі.
Гарного вам дня і чудесного настрою! А ще мільйон дякую усім хто пише мені пару хороших слів, люблю, обіймаю!
І наші баннерочки, по моєму я максимально зчитала палітру:



В роботі використала:

PABD
Штамп
трафарет

Его
Спрей Голуба лагуна
спрей Клубничний джем
спрей крем-брюле
тутті фрутті Лайм
Текстурка Груба
клей універсальний
кракле голуба, димчато сіра, персикова
Глоссі

Немає коментарів:

Дописати коментар