суботу, 10 вересня 2016 р.

Цукерочка в честь ДН

Та да дам)) Хто святкує своє ДН два а то і три місяці поспіль? Той я))) Ну а як інакше))) Ось я і виросла, з чим себе і вітаю. Стала серйозною - ні, маю нудну і престижну роботу - ні, я щаслива - ТААААААААААААААААААААК!!! Чого і вам бажаю! Любіть, творіть і радійте життю! Кожну секунду! Ну а я буду дарувати подаруночки))))
Цього разу маю для вас набір скрап-паперу від ScrapEgo.

Я думаю, що кожен із нас завжди знаходить час, щоб зробити те, що він дійсно хоче. І якщо таки хоче, то усе інше буде другорядним. Так і я, замість писати пост про СП, замість показати роботу - ПД, здається іще одну - геть забула показати, уже і терміни в ДК пройшли, і по завданню уже вийшли результати))) Я прийшла до вас із подаруночками, ну а як скажіть інакше може жити творча людина? Тіко в такому творчому хаосі, у ньому комфортно, і що головне радісно! Незнаю, кому там що треба для щастя, а мені пів-кіло фарби, трохи паперу і годину-другу аби мене ніхто не трогав))) А як у вас?

Умови участі прості:
- бути моїм читачем;
- розказати про мою цукерку будь яким зручним для вас способом - пост/соц.мережі;
- записатись у лінки;
- можете записуватися будь яку кількість раз;
- цукерочка поїде у будь-яке місто світу.

Дякую за те, що ви є! Для мене важливо, що ви мене не забуваєте, а підтримуєте своїми коментаріями! Хорошого усім настрою і чудової осені!
Розіграш буде 15 жовтня, усім бажаю удачі!

10 коментарів:

  1. Надюша, поздравляю тебя с ДР!!! Три месяца празднования - это здорово;) И спасибо за такую красивую зефирочку;)

    ВідповістиВидалити
  2. Святкування ДН протягом трьох місяців - це ж круто!!!!! Нехай щастя буде поруч з тобою завжди))) Дякую за таку неймовірну смакоту!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Надя, с прошедшим днем рождения! Удачи, вдохновения и побольше свободного времени для творчества, без него ни как))!
    Спасибо, за шанс, попытаем удачу) А вдруг.
    Кстати, а у меня сегодня ДР)) Тоже дева)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа поздравляю, обнимаю!!!! Любви, счастья и много хороших людей вокруг!!!! Удачу обязательно нужно пытать, а то если не участвовать как ей знать, что улыбнуться нужно именно тебе? )))) удачи!!!

      Видалити
  4. Заманчивая зефирка!)
    С прошедшим! Всего самого хорошего!

    ВідповістиВидалити
  5. Nadyunya , рада , что осень так красиво раскрашена в счастливые тона и чувства !!!
    С Праздником , с вечным праздником молодости , любви и счастья :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, так приятно вас видеть!!!! спасибо огроменнное!!!!! удачи вам!!!!

      Видалити