понеділок, 7 листопада 2016 р.

Листівочки для PABD

Привіт друзі! Ох і летить уже час)))) Раз і середина листопада, ми тут уже в школу записались, ось із наступної суботи будемо на підготовку ходити. Я поки в шоці....так не віриться, що Сашка така великааааааа......


Hi PABD fun's)))   I really liked our October release, and I played with them. Let's see what I did?
this is my first project - a simply card.
Background i made use a new stencil Abstract Triangle -
I put modeling paste and added the blue color using watercolor.

Привіт усім фанам-штампоманам)))) Моє натхнення для блогу PABD вийшло про реліз жовтня, люблю бескінечно усі штампи, усі трафарети, гралась би і гралась))))



 basic details, I did stamp Solid Shapes and cut them along the contour.
Усі основні фігурки я відштампувала та вирізала по контуру.
 The inscription done by means of hot embossing golden powder and Bold Hugs and Love set.
Центральний напис зроблений гарячим ембосингом та золотою пудрою.


 my second project - a money gift envelope.
I took a video tutorial for you as it is fast and easy make the.
Зазвичай, натхнення складається із трьох проектів, другий на сьогодні - конвертик для грошового подарунку. Також я підготувала для вас невеличкий відео-МК.

 Close-up




 Here is tutorial



The third project is an experiment for you - Men's card.
I made a stamp from the set 
Сюрприз для мене - чоловіча листівочка, от просто взяла набір штампів і склала.
and then I just turned and made a stamp imprint of the reverse side.
Цікава техніка - штампування зворотньою частиною штампа.
 Then I cut out the circle and glued it on the black сardstok
Inscription made of white powder with hot embossing.
 I think it came out unusually an attractive and manly
 Потім я вирізала круг і приклеїла його до чорної основи, напис білий  ембосинг. І мені здається, що моя листівочка дуже і дуже чоловіча.


In my projects i used:





Enamel dots Rose Quartz


Bold Hugs and Love
set

Solid Shapes


 Abstract Triangle
set




беру участь з конвертиком в завданні від Аграфка


blog-agrafka-com-ua-zavdannya-asotsiatsiya-minimalistychnyj-lakonichnyj

 

4 коментарі:

  1. Лаконично и креативно! Надя, спасибо за участие в задании от Аґрафки!

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю геометрию. Цвет такой..патриотичный получился)

    С ув. Вика
    Блог магазина "Аграфка"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я старалась)) а колір такий дуже люблю в листівочках, дякую Аграфці!

      Видалити