неділя, 22 січня 2017 р.

Моя нова дизайн команда та Огляд дизайн посилки від Скрапочки

Привііііііііііііііт дівчата!!! І хлопці))))) Мрії збуваються, пишіть заявки в ДК, і вас візьмуть! Це я до того, що я тепер в Першій ДК scrapochka !!!! Щасливі танці, бо чіпборду у мене тепер багацько)))) Скоро запущу цукерочку, будьте на зв"язку!!!!
І відразу ділюсь своїми враженнями із вами.
Такий маю баннерочок)))
І трішки фото коробочки щастя поближче

 Дуже мені до душі якість чипику, поки ви розглядуєте я уже на всю із ним працюю, витримую кракелюр, не гнеться!
 дизайни то просто МЕГА красота!!!!! Таке усе ніжне!

І відео огляд, гарного вам перегляду та ласкаво просимо в блог Скрапочки. Магазин чіпику тут





6 коментарів:

  1. Надя поздравляю!) Чипборд классный! Я тоже его уже испытала)

    ВідповістиВидалити
  2. Надюшик, поздравляю! Чипик очень красивый. Ждем твоих новых работ!!! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Ксюшик!!!! чіп просто МЕГА, я у захваті, правда-правда!!!

      Видалити
  3. Надя, баннер класс! Ты красотка:) И голос у тебя приятный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лилечка, моя хорошая!!!! спасиииииииииииииибо тебе большое, мне кажется голос странный))) а еще мне весгда хочется смеятся)))) и это жуть как мешает))) спасибо, что заглянула!!!

      Видалити