пʼятницю, 16 грудня 2016 р.

Новорічний альбом для себе

Привіт феєчки! Знаєте, у мене завжди так, почну одну ідею, і дай Бог її закінчити. )))) Значить планувала дуже легкий і мінімальний по декору альбом, боюсь останній розворот чи то обложка буде білий аркуш і фотка. Щось мене від мікседу поки відвернуло, від фрістайлу теж, піду в КАС з НР точно)))))
Маю 4 розворот, і складу собі розворот, красота! Тільки клеїти, дивлюсь ОЕ забула, Господи, думає Надя, кладе ОЕ і чудо, розворот уже складається геть по іншому.

Про ОЕ детальніше. Бо шеййкер роблю чи не вперше в житті, і взагалі увесь альбом для мене - суцільний експеримент. ОЕ - шейкер пихтіла, пихтіла і таки зробила )))) годинник - оверлей, ну а гірлянда - у мене є і нафото, і оверлей, і навіть бусики закріпила як гірлянду.

Трохи кракелюру і буквально капля спрею, для настрою.
Мені дуже подобається такий прийом, коли на одному розвороті однакові знимки. До речі, тут можна відкрити.
А всередині, Саша намалювала місто котів. ))) без коментарів)))
І у мене ще є купа шансів фінішувати разом зі всіма)) О майн Год)))) Я стараюсь)))
Для 4 етапу WinterBook



Немає коментарів:

Дописати коментар