четвер, 22 грудня 2016 р.

Альбом про зиму готовий

Куку)))) Я надіюсь, що лінки іще відкриті, бо я так спішила, що майже встигаю))) Одним словом - Дякую за чудесне СП! І якби би там не було, я брала участь заради альбому для своєї сім"ї, для себе, для тихого і вузького кола, і для спільних переглядів! Я його маю! Новий Рік, приходь, я готова!!!!

В кінці, як завжди, усе пішло не так як планувалось))) І кріплення у мене, якесь незвичайне для скрапу, але таке типове для канцелярії))) І відповідно до кріплення, весь альбом у мене в результаті розвороти склеїлись не горизонтально, а вертикально ))) Але чесно, такий експеримент мені дуже-дуже подобається, бо я маю Готовий альбом, і це головне!
Обкладинка із ОЕ - в"язана салфеточка, пайетки синенькі, і надпис- зима. Міксед-медіа уже виліз на всю голову))))
І кракелюр, і джессо, і спреї, і текстурка, і гліттер, і Господи))) )Усього багато, Новий РІк)))
А ще є прозора обкладинка із морозним візерунком прозорою текстурною пастою. Вона зверху накладається на основну обкладинку.
І усі мої розворотики:
Перший і моя сімейка
Другий про кохання
Третій про зірочку
ЧЕтвертий про мішуток
П"ятий про мою сімейку
Ось так))) Ніжно, фрістайлово-медійно, із купою повітря, із Мега хорошим настроєм я рада радісінька, що маю готовий альбомчик!!!! І ще раз дякую за МЕГА класне СП Winter book !!!
Усіх усіх вітаю із Новорічними та Різдвяними святами!!!! Здоров"ячка нам і смачних свят!!!
Ну а ми сьогодні будемо пекти імбирні прянички, приходьте до нас на вечерю!!!!
Обіймаю вас!!!

4 коментарі:

  1. Надя, какой классный альбом у тебя получился! Мне очень нравится, спасибо большое за участие!

    ВідповістиВидалити
  2. Надюша, альбом чудесный! Нравится очень, потому что он такой лёгкий, свежий, свободный от всяких лишних наворотов и смотрится очень цельно!

    ВідповістиВидалити